اندیکاتور مقایسه سهام با سایر بازار و شاخص ها آنلاین

Hooshiran Rario indicator

همانگونه که می دانیم در سرمایه گذاری نوسان قیمت دارایی مهم نیست بلکه مهم این است که در مقایسه با سایر بازارها و دارایی ها آیا عقب تر قرار داریم یا جلوتر

با استفاده از این اندیکاتور می توان در هر لحظه دارایی خود را مانند سهام با سایر بازارها برای مثال دلار – طلا – شاخص کل – شاخص گروه و سایر موارد مقایسه کرد تا دریافت از کدام بازارها در سرمایه گذاری عقب تر و از کدام بازارها جلوتر هستیم.

برای مثال با مقایسه سهم خود با بازار دلار، طلا و همچنین شاخص کل و شاخص گروه می توانیم همیشه سهامی را داشته باشیم که از کل گروه و کل بورس و همچنین بازار دلار و طلا بازده بیشتری داشته باشد.

لازم به توضیح هست برای اجرای این اندیکاتور اول باید موردی که قرار هست سهم خود را با آن مقایسه کنیم داخل متاتریدر باز کنیم و در واچلیست قرار داده باشیم و چند لحظه صبر کنیم تا داده های گذشته آن در متاتریدر به طور کامل لود شود.

سپس در مرحله دوم با دوبار کلیک بر روی نام مورد نظر در پنجره باز شده نام کامل دارایی را انتخاب می کنیم برای مثال نام کامل شاخص کل که در مفید تریدر به صورت (شاخص کل6, شاخص) می باشد.

در این مرحله اندیکاتور را باز کرده و نام انتخاب شده را در مکان مورد نظر کپی میکنیم تا مقایسه صورت گیرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید فیلم مورد نظر را مشاهده فرمایید.

** توجه برای استفاده از این نرم افزار پس از پرداخت نیاز به ارسال شماره حساب معاملاتی و نام کارگزار شما می باشد. نگران نباشید پس از انجام پرداخت جهت انجام مراحل و راهنمایی کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

لطفا اطلاعات تماس را به درستی وارد نمایید **

فعالسازی اندیکاتورها

در اندیکاتورهایی که نیاز به فعالسازی دارند، ممکن است پس از اجرای اندیکاتور با صفحه خالی مواجه شوید و هیچ عملی انجام نگیرد. این مورد به دلیل عدم رجیستر شدن اندیکاتور شما می باشد. برای این منظور باید نام کارگزار و یا بروکر و شماره ترمینال معاملاتی خود را به ما اطلاع داده تا نسخه رجیستر شده را برای شما ارسال کنیم. برای اطلاع از این گزینه ها بعد از فعال کردن اندیکاتور مانند شکل زیر به بخش Expert  از منوی  ToolBox که در پایین صفحه قرار دارد رفته اطلاعات نمایش داده شده را کامل برای ما ارسال کنید. بهتر است از اطلاعات سطر به سطر کپی کرده و در ایمیل به صورت متنی ارسال کنید و یا اگر به صورت تصویر ارسال میگردد حروف و اعداد کاملا قابل تشخیص باشد.